|
||
Acceptar cadira de UGT si o no
|
COS Bombers *inactiu* |
Respondre |
Visites a aquest Tema: 2.466
|
Add to Bookmarks | Suscriure's a aquest Tema | Cercar en aquest Tema |
23/03/15, 17:53 | #1 |
Usuario
Data Registre: dic 2011
Posts (last year): 0
Subscric: 29
Agraït 35 vegades
|
Acceptar cadira de UGT si o no
Obro aquest fil per tal de votar aquest tema, i per deliverar amb una mica de profunditat.
L'oferiment de UGT està en aquest comunicat: https://drive.google.com/file/d/0B3gsRSWjNUo1TVZLME5fU2VkQVE/view Explico com hauriem de votar i a partir d'aquí totels les respostes son deliveracions sobre el tema. Per votar, sobre aquest missatge doneu un Ok (dit amunt) per dir SI a la cadira de UGT no OK (dit avall) per dir NO a la cadira de UGT Editat per Pablo Castro en 24/03/15 a les 17:01. Mogut per Pablo Castro">24/03/15; 17:03 at user2 des de [ARG:5 UNDEFINED] |
Citar Thanks |
23/03/15, 18:02 | #2 |
Usuario
Agraït 35 vegades
|
la meva opinió
La meva opinió al respecte.
És que ens debem a uns dels objectius primordials de la candidatura que hem impulsat, accedir a les reunions per tenir informació sobre els moviments decisoris de la DG i dels altres sindicats. Per això, aquest oferiment es pot considerar una oportunitat, però si acceptem ens hem d'oblidar d'exigir un canvi en el sistema representatiu, ja que un cop estiguem a dins asseguts a la cadira d'un altre, no podrem exigir estar-hi pel respecte al 70% de votants de la DGPEIS. Analitzant el document de UGT, queda clar que amaguen el fet que COS és la representació democràtica majoritària a Bombers, ho saben però es limíten a les dades oficials sobre el comput total del personal tècnic de la Generalitat. Els números els hem confeccionat nosaltres i no son oficials, tot i així, haurien de reconeixer quina es la legitimitat democràtica, acceptant-ho al menys amb paraules. Crec que hem de valorar positivament l'oferiment, però hem de ser durs amb el nostre posicionament en front els demés sindicats i la DG. Volem promoure la participació i la mobilització al nostre col.lectiu, no volem ser representants, volem un col.lectiu que es representa, no hem d'oblidar això, i no hem de caure en la facilitat de estar a una cadira assentats amb la capacitat d'opinar i decidir personalment i caure en els pactes i favors dels interlocutors que poguem tenir... Si arribem a aquesta manera de fer, lo de sempre, no tindrem cap mena de sentit. Editat per Noel Gomez en 24/03/15 a les 11:49. |
Citar Thanks |
23/03/15, 18:19 | #3 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: dic 2012
Subscric: 58
Agraït 71 vegades
|
Jo no voto a favor d'anar de "convidats" de cap sindicat pero si que es important poder accedir a les reunions de DG almenys...
Com fer-ho es el que hem d'estudiar i valorar. La única opció es anar de la ma d'un altre sindicat?? Perque si es això enviem un mail als parcs explicant-ho i que siguin els propis bombers els que entrin a BXC i ho decideixin. Jo no em crec amb legitimitat per decidir-ho. |
Citar Thanks |
Han Subscrit aquest missatge:
|
user5050 (24/03/15) |
23/03/15, 19:05 | #4 | |
Parc de Cornellà
Data Registre: may 2010
Subscric: 122
Agraït 198 vegades
|
Cita:
Editat per Pablo Castro en 23/03/15 a les 19:15. |
|
Citar Thanks |
|
user4918 (27/04/15) |
24/03/15, 11:40 | #6 |
Usuario
Agraït 35 vegades
|
Totalment d'acord amb que s'ha de llegir el document de UGT per opinar sobre l'oferiment. El penjo al primer missate
Doncs la veritat es que no mhe adonat si ho feia a la zona pública o privada, pensava que tots els debas eren públics, he iniciat el fil a debats, que mha semblat el mes addecuat, podem ferlo públic directament o sha de tornar a fer.? Pablo Castro: movido a zona pública. Editat per Pablo Castro en 24/03/15 a les 17:04. |
Citar Thanks |
24/03/15, 11:51 | #7 |
Parc de Cornellà
Data Registre: may 2010
Subscric: 122
Agraït 198 vegades
|
Vaig linkat el document al meu missatge i l'administrador (no sé si tots...) pot fer el trasllat
Pablo Castro: movido a zona pública. Editat per Pablo Castro en 24/03/15 a les 17:04. |
Citar Thanks |
|
user166 (24/03/15) |
24/03/15, 17:12 | #8 | |||||
Valls - torn D
Data Registre: mar 2010
Subscric: 504
Agraït 663 vegades
|
Cita:
Cita:
Cita:
Cita:
Cita:
En general no me gustan los comunicados "colegiados" no firmados. El día que UGT se renueve... se renovará el autor de este escrito? Nunca lo sabremos. Editat per Pablo Castro en 24/03/15 a les 17:15. |
|||||
Citar Thanks |
24/03/15, 17:17 | #9 | |
Valls - torn D
Agraït 663 vegades
|
Agrego el comentario publicado por Noel en la web de UGT
Cita:
|
|
Citar Thanks |
20/04/15, 17:53 | #10 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: ago 2012
Subscric: 63
Agraït 125 vegades
|
CCOO, a través del Jaume Martí, va contactar telefònicament amb un company del parc i li va dir que estaven esperant una trucada del COS (bombers) per a seure's i parlar.
Desconec si CATAC ha contactat amb algú, però estic veient que tant UGT i CCOO estan esperant que nosaltres donem el primer pas. La reflexió és si nosaltres volem donar aquest pas...o declarar-nos totalment antisistema. Parlant amb companys de parc hi ha opinions de tot tipus, però poca participació en BXC. Personalment arribats a aquest punt, considero que no tenim res a perdre i que potser una part del col.lectiu està esperant un posicionament de la nostra part. Si tenim clar la nostra postura sóc partidari d'un contacte amb els altres sindicats....també per copsar que pensen ells dels resultats de les eleccions i de la nostra legitimitat. |
Citar Thanks |
23/04/15, 22:56 | #11 |
Usuario
Data Registre: feb 2014
Subscric: 75
Agraït 82 vegades
|
Quim estic totalment d'acord amb tu.Aquesta reunió amb la resta de sindicats no s'hauria de fer esperar gaire.
A part d'aixó també penso que s'hauria de fer un mail a tots els parcs tornant a exposar que la nostra eina de treball és aquí a bombers pel canvi. De moment no està tenint gaire èxit crec, tot i que el fet de que estigui bloquejat en te gran culpa a opinió meva. De totes maneres també trobaria be fer una ronda de " venedors de enciclopèdies".És organitzar per parcs o zones reunions informatives als parcs amb l'objectiu de donar-nos a coneixer oficialment,explicar altre cop la situació en que ens trobem i agrair la confiança rebuda peró a la vegada poder explicar que aixó no anirà enlloc si els bombers no s'impliquen donant la seva opinió i propostes aqui a BxC. Ja se que fa molta mandra anar amunt i avall però no podem esperar que tothom faci això seu sense donar primer la cara. Potser podriem aprofitar les hores sindicals per fer aquesta tasca.... que us sembla? |
Citar Thanks |
23/04/15, 23:22 | #12 |
Valls - torn D
Agraït 663 vegades
|
Un aspecto que no ha salido es que los sindicatos representativos nunca han expresado su rechazo al bloqueo a la web en los parques.
Para mí sería un principio mínimo para el entendimiento. |
Citar Thanks |
27/04/15, 18:16 | #13 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: jun 2013
Subscric: 52
Agraït 28 vegades
|
cadira de UGT? SI o NO?
Fem la votació per decidir si acceptem la cadira de UGT a les reunions? Jo penso que ja que no hi ha cap condició per part de UGT hauriem d'aprofitar la oportunitat. Si volem passar info transparent és una molt bona opció sense vendre'ns a cap sindicat. Per una altra banda no acabo d'entendre el concepte de declararnos antisistema una vegada hem creat un sindicat dins el sistema.
Trobo que hem de començar a pendre decisions o les expectatives que s'han creat amb aquest nou sindicat es desinflaran. Comencem amb aquesta votació? |
Citar Thanks |