|
||
Comunicaciones internas en Bombers
|
COS Bombers *inactiu* |
Respondre |
Visites a aquest Tema: 1.980
|
Add to Bookmarks | Suscriure's a aquest Tema | Cercar en aquest Tema |
28/04/15, 16:49 | #1 |
Valls - torn D
Data Registre: mar 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 504
Agraït 663 vegades
|
Comunicaciones internas en Bombers
En 2011 parece que habíamos superado una traba histórica, de no tener cuenta personal para recibir correos del trabajo. Pues no, 4 años más tarde seguimos igual.
Igual porque el correo del parque sólo se puede consultar en el parque y no es una cuenta individual, es colectiva. Igual porque los procesos de promoción, cursos, actividades, prácticas y cualquier otro se informan siempre por la cuenta de parque y no por la individual. Especial mención merece el proceso electoral. La reglamentación sólo obliga a publicar los comunicados y censos en los tablones de anuncios. Algo que ni es acorde a los tiempos ni se cumple realmente ya que es un gasto de papel que ya no se hace como mecánica de parque. Anteriormente se podían configurar reenvíos a la cuenta individual de los comunicados de parque. Reenvío de correo de parque (bombersXXX@gencat.cat) a la cuenta personal Ahora tampoco. Y la cuenta individual laboral, continúa no siendo posible de unificar con la cuenta personal de internet. Reenviar el correo personal corporativo a otra cuenta mediante regla Oulook Resultado, que se nos niega el acceso a la información. O haces cola en el ordenador del parque o mala suerte. Si estás de baja, búscate la vida para ir e intentar seguir al día de lo que ocurre y te afecta. Si estás pendiente de alguna convocatoria o formación de vacaciones, mala suerte. No sólo el correo, las notícias de la intranet, las incripciones siguen igual, restringidas a los escasos ordenadores de los parques: Intranet accesible per Internet Editat per Pablo Castro en 28/04/15 a les 17:09. |
Citar Thanks |
06/05/15, 16:17 | #2 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: oct 2012
Posts (last year): 0
Subscric: 18
Agraït 4 vegades
|
Bon dia Pablo,
El que comentes és cert, la casa no està prou adaptada a les noves tecnologies de comunicació, però sense voler contrarestar això, a la REMN els bombers reben els Comunicats Interns i altra informació que genera la Regió al seu correu corporatiu, una altra cosa és que el personal l'utilitzi. Seria més adient que es pugues fer un reenviament a altres bústies personals, doncs obrir més d'un correu dóna més feina. |
Citar Thanks |
06/05/15, 18:19 | #4 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: ago 2012
Posts (last year): 0
Subscric: 65
Agraït 38 vegades
|
Gracies Ramon, ets un tros de Cap de Parc
Gracies Ramón per reenviar-me el correu per tramitar el cobrament de la paga extra devengada.
|
Citar Thanks |
Han Subscrit aquest missatge:
|
user2 (06/05/15) |
06/05/15, 18:23 | #5 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: ago 2012
Posts (last year): 0
Subscric: 65
Agraït 38 vegades
|
pero...
Teniu raó els que afirmeu que s'haurien de facilitar certes feines i que es ben simple fer-ho atenent a les tecnologies que actualment existexen. I com algun article ja comenta, que l'administració no s'actualitzi en aquest sentit comporta greuges comparatius amb l'empresa privada i a aquesta segona mes eficient i competitiva. En aquest sentit el funcionaris hauriem de presionar per tal de modernitzar els nostres processos en defensa del servei eficient i de qualitat que la ciudadania es mereix (paga).
|
Citar Thanks |
Han Subscrit aquest missatge:
|
user2 (06/05/15) |
Respondre |
Etiquetes |
derecho a la información, dret a l'informació |
Usuaris veient aquest Tema: 1 (0 usuari(s) i 1 invitat(s)) | |
|