|
||
Generació de la coordinadora
|
COS Bombers *inactiu* |
Respondre |
|
Visites a aquest Tema: 13.678
|
Add to Bookmarks | Suscriure's a aquest Tema | Cercar en aquest Tema |
29/03/14, 17:25 | #1 |
Parc de Cornellà
Data Registre: may 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 122
Agraït 198 vegades
|
Generació de la coordinadora
Davant la imperiosíssima necessitat de donar sortida a les diferents propostes, a la necessitat de concentrar els mitjans, a la necessitat d’unificar criteris i discurs i de coordinar el moviment que està generant el panorama que s’ha obert des de la imposició del decret que encara desconeixem, crec fermament en la necessitat de generar la COORDINADORA.
Crec que ha de tenir noms i cognoms de referència. No pot en la seva gènesis partir de l’anonimat d’unes sigles. Crec que ha de constar com a mínim d’un representant per regió de cada sindicat i un del “comitè” amb ganes de formar part de la futura associació professional. Crec que ha de gestionar-se de manera totalment transparent i amb data de caducitat en tant i quan ha de tenir certa autonomia per la presa de decisions àgil Crec que ha de poder gestionar els fons d’acció i per tant l’hem de potenciar i crec que s’ha de reobrir amb força la caixa d’acció. Hauríem de ser prou àgils, aconseguir prou suport, com per donar noms en 48h i ratificar-se en la més que imminent votació al wedecide. Aquí poso el meu nom i parc com a primer voluntari. David Fernández Rosales Parc de Cornellà. També crec que si no som capaços de constituir aquesta coordinadora, en aquestes mínimes condicions, no formaré part de la primera línia de foc en aquesta lluita i m’agradaria que no s’entengués això mes que com una proposta, no com a cap xantatge. Salut companys!! |
Citar Thanks |
Han Subscrit aquest missatge:
|
user59 (07/04/14) |
29/03/14, 22:26 | #5 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: mar 2014
Subscric: 82
Agraït 188 vegades
|
Coordinadora
Ja alguna cosa dins meu que m'obliga a formar-ne part.
Miquel Luchena - Parc de Pineda Proposo deixar passar un temps mínim (dos o tres dies) i planteja la divulgació a tots els parcs d'una o unes assemblees per tirar-la endevant i tractar algun altre tema de importància. Salutacions. |
Citar Thanks |
30/03/14, 09:22 | #8 | |
Usuario
Data Registre: oct 2012
Subscric: 0
Agraïments: 7
|
coordinadora
Me ofrezco a formar parte de la coordinadora Juan Garcia el Prat][/b]
Cita:
|
|
Citar Thanks |
30/03/14, 20:32 | #10 |
Usuario
Bomber Generalitat
Data Registre: may 2010
Subscric: 45
Agraït 1 vegada en 1 missatge
|
Jo m apunto si cal pq per cor ja esta el david...isegons la dedicacio q necesitem q com be diu el victor ciauuu
Enviat des del meu GT-P5210 usant Tapatalk |
Citar Thanks |
31/03/14, 10:51 | #13 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Demà no podrer assistir a la reunió.
a Aporto aquestes suggerencies per si poden ser de profit. -Hauriem de consultar parc a parc, qui vol formar part d'aquesta coordinadora amb noms i cognoms. -Creació d'uns estatuts ben definits que acotin la feina de l'associació. -Creació d'organs de treball i de govern per definir feines i qui les porta endevant. Alguns de vosaltres fa temps que treballeu amb aquest projecte i es possible que tot això ho tinguessiu present, tant sols ho volia fer públic. Salutacions. Enviado desde mi HUAWEI P6-U06 mediante Tapatalk |
Citar Thanks |
31/03/14, 17:23 | #14 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Si intenteu el tema de la videoconferència, el meu correu es:
mluchenasalgado@gmail.com Doneu algun avis si ho intenteu. Salut. Enviado desde mi HUAWEI P6-U06 mediante Tapatalk |
Citar Thanks |
02/04/14, 10:25 | #18 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Sincerament, pensava que en la reunió d'ahir, s'avançaria molt més en la creació de la coordinadora. Pel que m'àrriba del resúm de la reunió els punts que es van tractar son les mesures que aplicariem davant de la postura de la DG. Personalment ja no tinc clar si aquesta coordinadora tirarà endevant algun dia, espero que si, però veig molts dubtes entre tots .
Per altre banda, amb el tema de les darreres mobilitzacions convocades, fa temps que visc un trencament amb la relació del col.lectiu del meu parc, que fa que no tingui clar si seré capaç de tirar endevant amb la feina a la que em vaig comprometre, si més no, a títol personal. En fí, moments de dubte personal amb tota aquesta historia. Farem el que podrem. Enviado desde mi HUAWEI P6-U06 mediante Tapatalk |
Citar Thanks |
Respondre |
|
Etiquetes |
coordinadora, lluita |
Usuaris veient aquest Tema: 1 (0 usuari(s) i 1 invitat(s)) | |
|