![]() |
|
||
Xerrada Bombers i Desnonaments - Joves 9Barris
|
Altres col·lectius i iniciatives ![]() |
Respondre |
Visites a aquest Tema: 3.067
|
![]() |
![]() |
Cercar en aquest Tema |
![]() |
#1 | |
Usuario
![]() ![]() Data Registre: mar 2012
Posts (last year): 0
Subscric: 0
Agraït 268 vegades
|
Arribat per eMail
Cita:
Editat per Pablo Castro en 12/05/14 a les 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Usuario
Bomber Generalitat
![]() ![]() Data Registre: mar 2014
Subscric: 82
Agraït 188 vegades
|
Hola.
Entenc que es tracta d'una xerrada extra oficial i que l'assistència no ha de ser necessàriament de cap grup organitzat. Personalment crec que al ser a Barcelona, haurien de participar algun bomber de Bcn. i fer-ho conjuntament. En aquest sentit he contactat amb un company nostre per que em faciliti algun contacte de "barna" i poder passar aquesta informació. Hi han algunes coses que no estan massa clares i que haurien d'aclarir. No se si algu que segueixi aquest foro, haurà contactat amb aquesta assenblea, però si de aquí uns dies no dieu res, ho faré jo. Per cortesia. Salut |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Pablo, anava a contestar a la Patri per saber si ja tenien en marxa el tema de la xerrada, però l'adreça de correu no és correcte.
Tens algun altre tipus de contacte? Miquel |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Ahir vaig fer un intent de contactar amb la Patricia per mitja del seu compte de Facebook. Bé, vull pensar que era el d'ella, sí no, quina relliscada. Esperarè un temps i sí no hi ha resposta, entendré que el tema està solucionat.
Salut. Enviado desde mi HUAWEI P6-U06 mediante Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
No he rebut cap resposta al correu ni al missatge que vaig enviar a aquesta noia. Entenc que ho deuen tenir solucionat i no cal que hi anem. Sí no, ja tornaran a contactar.
Salut. Enviado desde mi HUAWEI P6-U06 mediante Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Això es Murphi!!!!
Ara mateix he rebut un correu de la Patricia. Es aquest: Cita:
Salut. Enviado desde mi HUAWEI P6-U06 mediante Tapatalk Editat per Pablo Castro en 02/06/14 a les 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Us penjo correu enviat per la Patrícia des de l'assemblea:
Cita:
Editat per Pablo Castro en 02/06/14 a les 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
Davant la petició d'aquesta assemblea, em surt el dubte sobre quina seria la nostre reacció en cas d'haver d'actuar en un desnonament. No se si vosaltres, ja heu tingut aquesta experiència, però, tinc dubtes sobre com actuaria el col·lectiu davant d'aquest requeriment i sobre tot, com ho farien els nostres comandaments?
Estic convençut que la immensa majoria està en contra, però despres hi jugant les pors sobre les conseqüències de desobeir ordres. Salut |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Usuario
Bomber Generalitat
Agraït 188 vegades
|
No ha caigut en l'oblit.
He mantingut contactes per correu electrònic amb la Patrícia. En principi la xerrada sobre desnonament la farà un altre col·lectiu, però estan interessat en tenir una trobada amb nosaltres i parlar de la nostre problemàtica. Resta acabar de concretar, però encara no he pogut xerrar directament amb ella. Crec que no em de deixar passar les peticions que ens fan altres col·lectius. Us dic alguna cosa quan estigui lligat. Salut |
![]() |
![]() |
Han Subscrit aquest missatge:
|
user2 (07/06/14) |